zaterdag 15 september 2012

iets anders

Deze keer een babykaartje zonder dat ik een afdrukje heb ingekleurd.
Stempeltjes heb ik ooit gekocht voor de voetjes, het was toen ik in blijde verwachting van mijn eerste zoontje was en hem bij op de kerstkaartjes wou vermelden.
Was al een tijdje aan het denken "ik moet deze nog eens gebuiken" zie hier het resultaat.
Design papierthe is van Magnolia, afdrukjes heb ik met blauwe inkt geplaatst en met polysparkle embosingspoeder bewerkt (dit is transparant met glitters) het bavetje is met wit embossingspoeder.
Hopelijk vinden julie dit kaartje leuk.
Groetjes,
An


1 opmerking:

  1. Wat een mooi kaartje is het geworden An, heel schattig met die voetjes. Super.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...