maandag 28 mei 2012

Bedankje voor de juf

Nog 1 maand en de zomervakantie begint, dus dacht ik reeds aan de bedankjes voor de juf te beginnen (2 kindjes dus normaal 2 bedankjes, maar de juf van mijn jongste zoontje is op zwangerschapsrust moeten gaan, dus heeft hij een nieuwe juf voor de laatste 2 maanden gekregen dus zullen het 3 bedankjes worden.)
Magnolia is ingekleurd met Distress inkt.
Design papier is van Maja Design en hiervan zijn de randen ook met Distress inky behandeld.
Bloemetjes zijn van Wild orchid en de vlinderjes zijn uitgestanst met Cheery Lynn stansen.
Het werkje zelf heb ik een beetje moeten uitdokteren, ik gebruik meestal voorgesneden cardstock om mijn kaartjes te maken en deze zijn +/-27 op 13,5 andere kaarsjes houders die ik had gezien waren anders opgebouwd dus heb ik mijn eigen patroon gemaakt, als julie willen post ik deze wel een keerdje op mijn blog.
Met dit kaartje ga ik meedoen bij de Bigo chalange bij addicted-to-stamps-challenge.blogspot.
Ik heb gekozen voor Flowers - Distress - no card (Bloemen - Distress - geen kaart)
Groetjes, An

5 opmerkingen:

  1. Waaw An,
    wat supermooi zeg!
    Voor het patroontje heb ik wel interesse, ik heb 4 bedankjes te maken :)
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk idee an.
    dat heb je super mooi gemaakt en gedaan.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi gemaakt An! Super leuk!! Daar zal de juf wel super blij mee zijn :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah, this is so pretty. I love the green colouring :-)
    Thanks for joining us over at Addicted to Stamps. Hope to see you at the next challenge
    Hugs
    Tasha
    xxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super mooie cadeautje heb je gemaakt! Wat zullen de juffen hier blij mee zijn! Bedankt voor het meedoen met ATSC, groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...