woensdag 12 september 2012

Lang gelden



Het is weer een tijdje geleden dat ik nog iets gepost heb, maar heb me met vanalles bezig gehouden, een ding daarvan is mijn aankopen doen voor de kerstkaartjes. Dus binnenkort kan je mijn kerstkaartjes verwachten. Verder heb ik ook wat last gehad met het inloggen bij Blogger, maar ik denk dak ik de oplossing gevonden heb door over te schakelen naar Google Chrome.
Hopelijk is het probleem nu opglost.
Ik kon het niet laten en het toch nog eens een T-lichtjeshouder gemaakt maar ik heb ze al cadeau gegeven, dus ga ik er nieuwe moeten maken voor de voorraad.
Designpapier is van MAja Design en het vlindertje is van klei en zat bij het soevenier geschenk dat ik van mijn schoonouders ontvangen had. Vond het er goed bij passen.
Groetjes,
An

5 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi is dit!! Ze blijven echt leuk :) Ga er ook eens maken denk ik! Misschien als kerstcadeau'tjes :) Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze ook super leuk, de glaasjes heb ik al nu nog het patroon dan wil ik ze ook gaan maken. groetjes ADA

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooohhhh....wat prachtig!
    Wat heb je Tilda schitterend gekleurd, complimenten!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie theelichtenkaart An.
    prachtig gemaakt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat schitterend An, ik had het laatst ook geïnstalleerd Google Chrome maar vind dat zo langzaam werken of het moet aan mij liggen en doe ik iets fouts zal nog eens kijken. Je theelichtenkaart is een toppertje.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...