dinsdag 12 juli 2011

Dutch Magnolia Lovers #11

Vandaag wil ik meedoen aan de chalange bij Dutch Magnolia Lovers, de chalange is om een jongenskaart te maken met een Edwin stempel, groen designpapier te gebruiken en kraft papier.
Kraft papier ben ik toch even gaan opzoeken wat dit juist is "Een erg sterke papiersoort, gewoonlijk lichtbruin van kleur, dat oorspronkelijk van touw werd gemaakt" nu had ik wel geluk dat ik nog een rol kaftpapier had liggen dat aan deze omschrijving voldeed.  Verder heb designpaier van Art Talent gebruikt en gewone groene cardstock waar ik de randen van destrest heb versiering heb ik sober gehouden door enkele vlinders uit te ponsen en knoopjes.
Groetjes,
An

4 opmerkingen:

  1. een heel leuk kaartje!!

    succes met de challenge!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi An,
    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt! heel chique.
    Superleuk dat je meedoet met onze DML-Challenge.
    Groetjeszz,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke jongenskaart, An!
    Geweldig en erg creatief hoe jij het "probleempje" met kraftpapier hebt opgelost!Bedankt dat je meedoet bij Dutch Magnolia Lovers challenge!
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke kaart an, ik vind die vlindertjes leuk erbij.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...