zondag 17 juli 2011

17th July #27 Christmas Decoration In July

 Deze kerstbal is gemaakt voor de chalange by Totaly Tilda,de opdracht is maak een kerstdecoratie en het mag geen kaartje zijn. 
Deze bol is gelijkaardig als deze ik voor mijn paasbol gemaakt had wel heb ik andere kleuren gebruikt. De cirkel is uitgestanst met een stans van Nellie Snellen. En de randen heb ik met distress inkt behandeld.



  

Aan de achterkant heb ik een kerstroos gehangen die ik met glitterlijm behandeld heb.
Design papier is van The Girls Paperie.
 Groetjes,
An

8 opmerkingen:

  1. oooooo die is weer super an, heel mooi gemaakt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhhhhh Wat een mooie kerstbal heb je gemaakt , echt superrr hoor.

    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Very sweet An a great Hanging bauble
    Thanks for joining us girls for the "Totally Tilda Christmas Hanging decoration challenge"
    Hugs Susie Sugar xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waaw wat prachtig zeg !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thanks for joining us at Totally Tilda with your fabulous christmas decoration.
    Teresa xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a great hanging globe .. such a different idea
    Thanks for sharing it with us at Totally Tilda :)
    Hugs
    Lynne xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Thanks for sharing this lovely decoration with us at Totally Tilda, hugs Liz xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gorgeous bauble An, so sweet.
    Thanks for joining us at Totally Tilda
    hugs Mandy xx

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...