zondag 1 mei 2011

Gepimpte bloem

Ik heb van een  bloemetje van Art Talent een gepimpte versie gemaakt.
Eerst heb ik glitter glue aangebracht op de randen van de bloemblaadjes van Glitz it, op de eerste foto zie je rechtst de roginel bloemetje, links een bloemetje met gilitter glue.
Nadien heb ik het groene blaadje van de bloem gehaald.
Vervolgens heb ik met een bloemenpons een extra paar blaadjes toegevoegd.
Dit heb ik gemaak met Maja Design papier. Blaadjes extra opgebold.
Daarna heb ik uit groen papier nieuwe blaadjes gestanst met een bloemestans van Marianne.
-
Hieronder nog een andere versie, 2 bloemetjes uitgepnst uit Maja design papier.
Ik heb nu van het bloemetje van Art Talent niet enkel de goene blaadjes verwijderd ook nog een extra bloem. Deze kern van de bloem heb ik op de uitgeponste bloemen geplakt.
En daarna ook van glitter glue voorzien.



Groetjes,
An

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...