woensdag 4 mei 2011

challenge 13

Ik heb ik jongenskaart gemaakt voor menscardsworld, opdracht is een mannen kaart met een bloem.

Ik heb stempel afdrukjes van een draak en een ridder genomen dus teveel bmoemen zou niet goed zijn. Ik heb er voor gekozen een bloem te nemen met de kleuren van de draak met als kern een edelsteen omdat draken toch altijd een schat bewaken. Stempels heeft mijn zoontje voor zijn verjaardag vorig jaar gekregen en komen uit een speelgoedwinkel. Papier dat ik gebruikt heb is van Maja. Dit echt wel leuk papier om mee te werken. Groetjes,
An

6 opmerkingen:

  1. Leuke jongens kaart met een stoere bloem!
    Bedankt voor het meedoen aan Menscardsworld!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke jongenskaart an, je bloem is ook apart.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk kaartje! Bedankt dat je meedoet op Menscardsworld.

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stoere kaart !!!

    leuk dat je meedoet aan Menscardworld.

    Groetjes, Aletta

    p.s. wil je je woordverificatie uitzetten, bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi,

    Wat een stoer kaartje.
    Bedankt voor het meedoen met de challenge van Menscardworld.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...