zaterdag 7 maart 2015

Vlinderkaart

Kaartjes maken hoeft niet moeilijk te zijn, op de beurs in Den Bosch heb ik mezelf enkele grafische stempels en natuurstempeltjes aangeschaft. Zo kan ik ook zonder inkleuren kaartjes maken.
Het is een zoekwerkje hoe ik hier aan moet beginnen, met mannetjes kleur je het mannetje snijdt het uit en werk eromheen. Nu was ik begonnen met een wit stukje papier (een beetje te groot denk ik). Daarna de bolletjes beginnen stempelen, eerst had ik distress inkt genomen, maar dat lukt niet. Gelukkig heb ik drie tinten memento druppel inktpads (alleen zijn niet echt kleurrijk). Vervolgens de lisdotten en de vlinders en tekst. En toen zag ik een leegte, daarom ben ik op zoek gegaan naar mijn wassi tape, nog niet genoeg. Dan maar een vlinderstans boven gehaald. Afwerken met wat plakparels en ben best tevreden. Hopelijk gaat het volgende kaartje nog beter.
Groetjes,
An

6 opmerkingen:

  1. Erg leuk gedaan An.
    Was het de moeite ?
    Liefs van Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alle begin is moeilijk An, maar ik vind het helemaal niet slecht hoor ...leuke stempels heb je gekocht en daar kan je volgens mij heel creatief mee aan de slag....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey An

    ik vind nergens je email adres op je blogje, zou jij mij een mailtje kunnen sturen aub : stempeleroplos@gmail.com , ik zou je iets willen vragen/zeggen.

    Fijne zondag nog,
    Liefs van Ilse
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey An

    ik vind nergens je email adres op je blogje, zou jij mij een mailtje kunnen sturen aub : stempeleroplos@gmail.com , ik zou je iets willen vragen/zeggen.

    Fijne zondag nog,
    Liefs van Ilse
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart hoor An !
    Het is even wennen he !
    Ik zit ook vaak strop met zo'n groot wit stuk voor me :)
    Ik ben benieuwd naar je volgende kaartjes hoor !
    Je hebt erg mooie stempels gekocht en de vlinder past prachtig op je kaart !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...