zaterdag 24 augustus 2013

Vlinderkaart

Vandaag een kaartje waar ik een reeds enkele van mijn nieuwe aanwinsten van de Knotsgekke kaart en scrapbeurs kan laten zien.
Eentje daarvan is het papier van My mind's Eye, lost end found. het is van een oudere reeks maar ideaal om op mannen kaarten te gebruiken.
Nog een aanwinst zijn de vlindertjes van Joy crafts echt geweldig schattige vlindertjes in totaal krijg je uit 1 stans vier verschillende vlinders waarvan ik er 3 in deze kaart heb verwerkt eerst in donker bruin papier en hierboven met Design papier van My mind's Eye. laatste nieuwe aanwinst dat ik in dit    kaartje kan laten zien is van  Whimsy stamps, ik heb bij het tekststempelt achtergrond stempel Lavish flowers gebruikt dit zijn krullen en hiekstempels die je op volgende creaties nog wel zult zien verschijnen. Stempelafdrukje heb ik ingekleurd met Disterss inkt.
Met dit kaartje wil ik meedoen bij de chalange van Marvelous Magnolia

Groetjes
An

1 opmerking:

  1. What a lovely card An! Great layout and colours for this special male card.

    Thank for joining us at Marvelous Magnolia this week

    Hugs
    Cinzia

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...