zaterdag 29 december 2012

A7 kaartjes


Omdat ik in tijdnoot was gekomen had ik besloten om kleinere kaartjes te maken.
Maar dit wil niet zeggen dat ze daarom minder leuk moeten zijn. 
Ik heb er een 25 tal gemaakt en geen een was juist hetzelfde. Hieronder kan je re een aantal terug vinden.
Achtergronden zijn zelf gemaakt met distress inkt en bij sommige heb ik ook nog glimmermist gebruikt.


Postzegel stempels heb ik vorig jaar bij boeken voordeel gekocht.
Ander afdrukjes zijn gemaakt met Papermania stempelsreeks


 Ook mijn oudste zoon is aan de slag gegaan met het maken van kaartjes, hieronder vind je zijn creaties terug.



Groetjes,
An

2 opmerkingen:

  1. En hier zijn de kaartjes dan, wat zijn ze super geworden, geweldige kleuren heb je gebruikt, zo heerlijk fris.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schitterende en fleurig kaartjes An, heel erg mooi.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...