zaterdag 14 juli 2012

Bloemetjeskaart


Ik zag deze morgen het kaartje van  Angelique
en kreeg meteen inspiratie om ook een kaartje te maken met het nieuwe Maja Design papier.
Geweldig leuk papier dat goed bij elkaar past en perfect geschikt om kaarten met bloemen te maken.
Afdrukje is ingekleurd met Copics, en verder heb ik kleine puntjes aangebracht met mijn perlpen (dankje Angelique voor dit ideetje) ook heb ik dit gedaan in de kernen van d ebloemetjes en dit geeft een leuk resultaat.
Met dit kaartje doe ik mee bij de chalange van The dutch Magnolia chickies
Groetjes,
An

2 opmerkingen:

  1. het is een erg mooi geheel
    en de stempel is leuk ingekleurd met die kleuren
    gr.agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een prachtige kaart heb je gemaakt an, super mooi.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...