zondag 10 juni 2012

Vlinder project

Ik heb bij Blokker een decoratie vlinder gekocht en deze heb ik aangekleed met 2 Magnolia afrukjes die ik heb ingekleurd met Distress inkt.
Rosetten zijn gemaakt met een snijmal van Nellie Snellen hiervoor moet je 2 cirkels uitsnijden en met berg en dal plooien zodat er 2 halve cirkels ontstaan die je aan elkaar kan kleven. Design papier is van Maja Design. Uit dit papier heb ik ook 2 vlinders gestanst eentje van Mariznne Design en eentje met een Cheery Lynn dit heb ik nog een herhaald met effen paars papier en beide bewerkt met ginter embosingspoeder zodat het lijkt of ze van plastiek zijn en ook nog eens glitteren.
Bloemen die ik heb gebruikt zijn van Wild Orchid. KLeine groen vlindertjes heb ik vorig jaar gevonden bij AVA. Als ook het lint van de staart van de vlinder.
Hopelijk heb ik julie wat voorjaarsinspiratie geveven, alvast bedankt voor jr bezoekje.
Mocht je tips hebben wil ik die altijd lezen.
Groetjes,
An

1 opmerking:

  1. ooooooo dat heb je gaaf gedaan an, ik vind hem helemaal geweldig heel mooi.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...