zondag 8 januari 2012

Challenge #31 ~ Sketch with a color combo

Deze kaart is gemaakt naar de sketch bij TOMIC, de opdracht volg de sketch en gebruik blauw/wit en glitter.
Het magnolia afdrukje heb ik ingekleurd met distressinkt voornamelijk de kleur Chipped Sapphire. Het design papier van de 2 rechthoekjes is van Art Talent deze komen van het kruidvat.
Voor de achtergrond heb ik zelf een designpapier gemaakt. Ik ben begonnen met een lichtblauwe papier. Hier heb ik met behulp van Distress ink en een stencil van Crafter Workshop - Balzer Designs sterretjes gemaakt. Nadien heb ik met een stempel van Viva - My paper World en embossingpoeder tekst aangebracht. Ook wil ik met dit kaartje meedoen bij de chalange bij Addicted to stamps challenge, ook hier hebben ze voor de kleur blauw gekozen als opdracht voor hun chalange.
Groetjes,
An

1 opmerking:

  1. Hoi An , wat heb je een mooi blauw kaartje gemaakt voor onze challenge. Bedankt voor het meedoen bij ATSC. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...