zondag 13 november 2011

Snowflakes at Delightful Challenges

Met dit kaartje doe ik mee met de chalange bij delightful sketches. Opdracht is 'Snowflakes'.
Omdat ik mijn laatste kaarten gemaakt had met het Bo Bunny papier was het makelijk beslissen om aan de deze chalange mee te doen, en het is nog niet op, ik verschiet ervan hoeveel vershillende kaartje je wel kan maken met de scrap papieren van dezelfde reeks. Dit is al het zesde kaartje dat ik gemaakt heb en er blijft nag een beetje over, dus ik hoop dat ik julie niet aan het vervelen ben met dit papier maar er gaat nog een zevende kaart volgen met dit design papier.
De randpons komt van bij boekenvoordeel en de sneeuwvlokken zijn gemaakt met een stand van Nellie Snellen en voor de bling op mijn kaart heb ik hotfixstones gebruikt.
Het magnolia engeltje heb ik ingekleurd met Distress inkt voor het kleedje heb ik Chipped sapphire gebruikt.
Groetjes,
An

2 opmerkingen:

  1. schitterend kaartje an en geweldig mooi ingekleurd.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gorgeous! Love the snowflakes & the colours are fab!

    Thank you for sharing with us at Delightful Challenges this week, good luck!
    Hugs shell xx

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...