zondag 18 september 2011

Girly Christmas

 Met dit kaartje wil ik meedoen bij de chalange van christmasblogchallenge.
Opdracht is maak een kaartje met een meisje als hoofdonderwerp.
Ik heb gekozen om een afrukje van Dawn te kiezen dit is een clearstempel van Nellie Snellen.
Deze heb ik ingekleurd met Copics.
Designpapier is van Bo Bunny.
Tekststempel is van Tina Wenke (Stampavie).
De sneeuw heb ik gemaakt met een Snow Marker, deze moet je met een heatingtool afwerken zodat je een sneeuweffect krijgt. Zowel de tekststempel als de Snow Marker komen van bij Scrap & More waar ik gisteren een workshop gevolgt heb. De eindresultaten volgen nog van deze werkjes, je zult verrast zijn want het zijn leuke workshops.
Groetjes,
An

6 opmerkingen:

  1. hallo an ik vind hem helemaal super.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat mooi an! Leuk en gezellig dat jullie erbij waren gisteren hoor! Je hebt een hele lieve moeder!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow what a gorgeous girlie card and great coloring too, stunning thank you for joining us at the Winter Wonderland
    Hugs Kate
    PS I have some candy if you are interested:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Adorable image! But almost too much to carry for the little elf!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is so cute, love that sweet image and your colouring. Thank you for joining us at Winter Wonderland this week with your gorgeous creation.
    Hugs
    Suzi x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...