maandag 13 juni 2011

Challenge #35: Overal bloemen/Flowers Everywhere

 Vandaag heb ik me nog eens aan een 3D plaatje gewaagd. Dit was al een tijdje geleden. Al sinds ik mijn copics heb gekocht.
Met dit kaartje doe ik mee aan de chalange van Marianne Design.Opdracht was overal bloemen, er zijn bloemen in het design papier en zelfgemaakte bloemen .
Omdat het meisje aardbeien vast heeft wou ik het papier van Maja design bij in het kaartje verwerkt hebben, dit was niet zo makkelijk omdat wanneer ik enkel Maja design papier zou nemen het meisje er niet meer bij zou passen. Dus heb ik design papier van Art Talent genomen gecombineert met een klein stukje van het design papier van Maja wat best wel goed samen past.
Bloemen zijn gemaakt met een pons van EK afgewerkt met destress inkt en glitter glue. ook heb ik Nelie Snellen stansen gebruikt.
En natuurlijk een 3D snoesje van Marianne Design.

Groetjes,
An

3 opmerkingen:

  1. het is een prachtig geheel an, hele leuke kleuren.


    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje, bedankt om mee te doen met MD challenge

    Groetjes Nadia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige kaart!

    bedankt voor het meedoen!

    gr Wybrich
    Design Team MD

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...