zaterdag 25 maart 2017

Lift me up #3: shaker frame

Voor dit kaartje heb ik eerst met behulp van een cirkelframe een shaker gemaakt, op de achterkant heb ik designpapier geplakt. Ik wist wel dat ik een ballon op de frame ging hangen maar moest nog de rest van het kaartje aanvullen.
Eerst gecheckt of misschien een banner of stuk lint achter het shakerframe paste, dat was het niet. Toen dacht ik als ik nu een ander design papiertje met wolkjes gebruik, dat maakte het alleen drukker en het shakerframe ging verloren.
Als laatste probeerde ik de wolkjes met embosing en ik ben tevreden van het resultaat.
Weten jullie altijd van het begin hoe je kaartje eruit gaat zien?
Groetjes An

7 opmerkingen:

  1. Heel leuk! Ik begin met een idee en dan maar zien wat het wordt. Altijd verrassend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat leuk gedaan zeg ! Ik begin ook steeds met een idee maar het draait meestal anders uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thank you for the information! i was looking for and could not find. you helped me! i found so many interesting things related to it but not found the legit information and also found some interesting topic is iTunes gift card codes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Incredible post! I am really getting prepared to over this data, is exceptionally useful my companion. Likewise extraordinary blog here with the majority of the significant data you have. I am sharing related topic which is most important on Bitcoin Gift Card

    BeantwoordenVerwijderen
  5. To avail of the free call on your phone, all you have to do is go on our Where Is My Phone and make a call from the widget. No registration, no downloads, no hassles.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. สูตรบาคาร่า เว็บไซต์คาสิโนออนไลน์ครบวงจร มั่นคงปลอดภัย 100 % เล่นง่าย ได้เงินไว มีบริการฝากถอนเงินแบบออโต้ เล่นได้ตั้งแต่หลักpgบาทตราบจนกระทั่งหลักแสน หลักล้าน ได้รับเงิน

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zag opmerkingen van mensen die hun lening al van meneer Pedro hadden gekregen en ik besloot om onder hun aanbevelingen een aanvraag in te dienen. Slechts 5 dagen later bevestigde ik mijn lening op mijn bankrekening, een totaalbedrag van $ 850.000,00 waar ik om vroeg. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte leningverstrekker nodig heeft om via hun e-mail een aanvraag in te dienen: pedroloanss@gmail.com. Ik ben nu blij dat ik de lening heb gekregen waar ik om vroeg.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...